June 11, 2013

Όταν το "ήθος" περισσεύει...




Ήταν Ιούνιος του 2012, ένας χρόνος ακριβώς πριν, που γνωριστήκαμε κι αρχίσαμε τις συζητήσεις. Από την πρώτη στιγμή σου είπα και συμφώνησες ότι το εβδομαδιαίο φύλλο έπρεπε να αλλάξει, να ανανεωθεί. Να πάψει να δίνει αυτή την παλιομοδίτικη εικόνα των ατέλειωτων κειμένων με ελάχιστες μικρές φωτογραφίες, όλα μαυρόασπρα.

Ένα ανανεωμένο φύλλο θα μπορούσε να αποτελέσει το "όχημα" που θα σου επέτρεπε την είσοδο στη "μεγάλη αγορά", πέρα από την τοπική του Αμαρουσίου. Αυτή ήταν η άποψή μου και συμφώνησες. Τη συνεργασία, μου τόνισες από την πρώτη στιγμή, την έβλεπες μόνο στη βάση "μισθός και προμήθεια στις πωλήσεις".

Μου ζήτησες να σου βρω γραφίστα για τον επανασχεδιασμό του εβδομαδιαίου φύλλου, διότι γνώριζες ότι δεν μπορούσε να γίνει in house. Όταν βρήκα τον κατάλληλο άνθρωπο, μου ζήτησες δείγμα δουλειάς του. Σου έφερα πρόταση για την πρώτη σελίδα (φωτό) και 4-5 εσωτερικές. Με την πρόταση ικανοποιήθηκες και εσύ και ο Διευθυντής Σύνταξης. Στη συνέχεια μου ζήτησες πρόταση για τον επανασχεδιασμό όλου του φύλλου. 

Μετά από λίγες μέρες και αφού συζήτησα με τη γραφίστρια, σε ενημέρωσα ότι το κόστος θα ήταν 3.000€. Σου φάνηκε υπερβολικό και μου αντιπρότεινες "μια συμβολική τιμή". Σου είπα ότι η "συμβολική τιμή" ήταν το πρωτοσέλιδο και οι ενδεικτικές εσωτερικές σελίδες. Η αντίδρασή σου ήταν "καλά θα το κάνω μόνος μου δωρεάν".

Οι μήνες περνούσαν και δεν γινόταν τίποτα. Σε όποιον σε ρωτούσε για το νέο φύλλο, απαντούσες "είναι θέμα ημερών". Κάποια στιγμή εμφανίστηκε κάποιος που δούλευε για το νέο φύλλο, "κρυμμένος" στο γραφείο σου. Οι μέρες περνούσαν, ο γραφίστας αυτός δούλευε και νέο φύλλο δεν βλέπαμε.

Τέλος του 2012, μας έδειξες κάποιες προτάσεις του γραφίστα αυτού τις οποίες σχολιάσαμε, όπως μας ζήτησες να κάνουμε. Αρχές του 2013 σε σχετική μου ερώτηση μου απάντησες "μένουν να μου παραδώσει 3-4 σελίδες. Αλλά έχει δημιουργηθεί ένα πρόβλημα γιατί ο γραφίστας θεωρεί ότι συμφωνήσαμε διαφορετικά πράγματα. Εν πάση περιπτώσει είναι δικό μου πρόβλημα και θα το λύσω άμεσα". Μια βδομάδα μετά, σε ρωτώ "τί γίνεται με το νέο φύλλο" και μου λες "αποφάσισα να το παγώσω". Την επόμενη μέρα και στο κόψιμο της πίτας, ανακοίνωσες ότι "το νέο φύλλο είναι θέμα ημερών."

Τελικά, Χρήστο, την αναποφασιστικότητά (sic) σου αποφάσισες να την χρεώσεις σε μένα και σου είμαι "υπόχρεος" γι' αυτό.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...